GameParty Netwerk:

CampZone 2010 Forum > Forum Index > CampZone > CampZone Poll > Activiteiten
Wat was het leukste moment rondom de activiteiten?
De zeskamp is iets wat absoluut mag terugkomen.
CampZoner van het jaar.
{E-C} die iedereen op hun eigen manier aanmoedigt.
Water, water, water, water.
Else.
View Results [Edit Poll (moderators only)]
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
oOz
The Party en CampZone mens...

Registered: Aug 2002

Activiteiten

Het activiteiten team heeft vorig jaar groots uitgepakt en veel moeite gedaan om het iedereen naar zijn of haar zin te maken.
Er werd zelfs gebruikt gemaakt van een heuse tarzan jump die overigens niet door iedereen succesvol werd gedaan.

Wij zouden graag willen weten wat jouw leukste moment van activiteiten was. Het hoeft overigens niet een attractie te zijn, je mag ook gerust het team noemen of iets wat jij hebt meegemaakt tijdens de activiteiten.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 11-03-2010 21:39
oOz is offline Click Here to See the Profile for oOz Click Here to Email oOz Find more posts by oOz Edit/Delete Message Reply w/Quote
[GZR]Navlim
Gamezone Crew

Registered: Feb 2006

Heb toch gekozen voor EC Karlo's unieke, ietwat orthodoxe manier van aanmoedigen

Old Post 11-03-2010 21:46
[GZR]Navlim is offline Click Here to See the Profile for [GZR]Navlim Click Here to Email [GZR]Navlim Visit [GZR]Navlim's homepage! Find more posts by [GZR]Navlim Edit/Delete Message Reply w/Quote
ICE CUBE
GPN Crew | CZ Forum Mod

Registered: Nov 2003

quote:
Originally posted by [GZR]Navlim
Heb toch gekozen voor EC Karlo's unieke, ietwat orthodoxe manier van aanmoedigen

Ok dat heb ik gemist vorig jaar (was er maar 2 dagen waarvan ik de laatste een zware griep te pakken heb gehad), vertel

Old Post 11-03-2010 23:26
ICE CUBE is offline Click Here to See the Profile for ICE CUBE Click Here to Email ICE CUBE Visit ICE CUBE's homepage! Find more posts by ICE CUBE Edit/Delete Message Reply w/Quote
[GZR]Navlim
Gamezone Crew

Registered: Feb 2006

stel je eens voor:

EC Karlo + Megafoon = gegarandeerd lol

Old Post 12-03-2010 00:18
[GZR]Navlim is offline Click Here to See the Profile for [GZR]Navlim Click Here to Email [GZR]Navlim Visit [GZR]Navlim's homepage! Find more posts by [GZR]Navlim Edit/Delete Message Reply w/Quote
ukk3puk
klein maar fijn

Registered: Mar 2007

Karlo aan de microfoon !

hulde!

Last edited by ukk3puk on 12-07-2010 at 09:22

Old Post 12-03-2010 08:31
ukk3puk is offline Click Here to See the Profile for ukk3puk Click Here to Email ukk3puk Visit ukk3puk's homepage! Find more posts by ukk3puk Edit/Delete Message Reply w/Quote
W4rguy
Digital Investigator

Registered: Nov 2006

hoe kunnen ze nou van carlo een acitiviteit maken ? haha

nja anyway, carlo tetterend aan de megafoon is te grappig inderdaad! verder vond ik zelf stiekem de campzoner van het jaar toch het leukst natuurlijk omdat ik er zelf veel mee te maken had. De water activiteiten kwamen ook enorm goed uit, als het maar niet in de vorm van regen is!

Old Post 12-03-2010 11:46
W4rguy is offline Click Here to See the Profile for W4rguy Click Here to Email W4rguy Visit W4rguy's homepage! Find more posts by W4rguy Edit/Delete Message Reply w/Quote
{E-C} Karlo
Lid der C.A. Easy Compagny

Registered: Jan 2004

krijg nou de rodevloeistofdoorjelichaamongeremdeceldelinggeloofsovertuigingoderwetseziekte
wellicht dat ik dit jaar te boeken ben voor een enkele activiteit aangezien ik heb gekozen na 2jaar tent bouwen en 1 jaar activiteiten om weer ontzaggelijk hard te gaan zuipen met de rest van {E-C}, en wellicht nog een forumpje onder spammen

Old Post 12-03-2010 12:42
{E-C} Karlo is offline Click Here to See the Profile for {E-C} Karlo Click Here to Email {E-C} Karlo Find more posts by {E-C} Karlo Edit/Delete Message Reply w/Quote
W4rguy
Digital Investigator

quote:
Originally posted by {E-C} Karlo
krijg nou de rodevloeistofdoorjelichaamongeremdeceldelinggeloofsovertuigingoderwetseziekte
wellicht dat ik dit jaar te boeken ben voor een enkele activiteit aangezien ik heb gekozen na 2jaar tent bouwen en 1 jaar activiteiten om weer ontzaggelijk hard te gaan zuipen met de rest van {E-C}, en wellicht nog een forumpje onder spammen

ehm .. zoop je vorig jaar niet dan ? :x (iets met een verjaardag ofzo )

Old Post 12-03-2010 13:16
W4rguy is offline Click Here to See the Profile for W4rguy Click Here to Email W4rguy Visit W4rguy's homepage! Find more posts by W4rguy Edit/Delete Message Reply w/Quote
{E-C} Karlo

Hadden we een verjaardag dan? Oja Hank was jarig.

Tijdens de activiteiten mocht er niet gezopen worden, nu moet ik eerlijk bekennen dat ik zo her en der wel wat gesmokkeld heb maar de groep is al niet heel groot en als er dan ook nog 2 met de activiteiten mee gaan doen, dan wordt het te weinig, en dat is niet tof voor de anderen. Vandaar

Old Post 12-03-2010 13:43
{E-C} Karlo is offline Click Here to See the Profile for {E-C} Karlo Click Here to Email {E-C} Karlo Find more posts by {E-C} Karlo Edit/Delete Message Reply w/Quote
W4rguy
Digital Investigator

oke duidelijk ..welke activiteiten willen we dan wel zonder karlo ?

Old Post 12-03-2010 14:01
{E-C} Karlo

In geval van goed weer zou ik sowieso Ter Land ter Zee en in de lucht variant: Met Je Zwans Over De Schans weer doen (Levend bowlen zonder de kegels).
Krat stapelen kan altijd.
Levende voetbal tafel kan gemakkelijk uitgebreid worden met water.
Cluedo was ook een mooie.
Volleybal wordt er ook sowieso wel gedaan.
Zwembad incl evenwichtsbalk + sponsknuppels ook altijd spektakel (helemaal als het kudtweer is).
Tobbedans baan is ook altijd vertier.
Hoe heet het spelletje dat je allebei een grote knuppel hebt en dan de ander van zn voetstuk moet stoten, ook altijd mooi.
Acrobat zag ik net op google, fking briljant, trampoline, springen, stokje, klitterband, zo hoog mogelijk en op je bek gaan.

Allemaal activiteiten die het zonder mijn overtollige ongefundeerde kabaal kan doen

Last edited by {E-C} Karlo on 12-03-2010 at 15:27

Old Post 12-03-2010 15:23
W4rguy
Digital Investigator

maar het werd wel leuker als je er 1 a 2 keer bij stond natuurlijk! haha

Old Post 13-03-2010 12:48
[MN]Sheep
Dus.

Kratstapelen wil ik een reveeengeeee !

Old Post 13-03-2010 15:50
[MN]Sheep is offline Click Here to See the Profile for [MN]Sheep Click Here to Email [MN]Sheep Find more posts by [MN]Sheep Edit/Delete Message Reply w/Quote
[ILZ]Pitt
Illuzion Crew

Registered: May 2005

ik heb toch voor e-c moeten kiezen al was het alleen maar omdat ze elk jaar weer zeer gezellig zijn bij ILZ ^_^

Old Post 14-03-2010 01:49
[ILZ]Pitt is offline Click Here to See the Profile for [ILZ]Pitt Click Here to Email [ILZ]Pitt Visit [ILZ]Pitt's homepage! Find more posts by [ILZ]Pitt Edit/Delete Message Reply w/Quote
{E-C} Karlo

quote:
Originally posted by [ILZ]Pitt
ik heb toch voor e-c moeten kiezen al was het alleen maar omdat ze elk jaar weer zeer gezellig zijn bij ILZ ^_^

Hardcore fan aan het woord!

Old Post 15-03-2010 12:45
Floks
<------

Registered: Jan 2002

is stem op {E-C}!
puur omdat ze verplicht zijn dit jaar, zich weer in te zetten voor campzone

Old Post 17-03-2010 12:54
Floks is offline Click Here to See the Profile for Floks Click Here to Email Floks Find more posts by Floks Edit/Delete Message Reply w/Quote
{E-C} Karlo

quote:
Originally posted by [UI]Floks
is stem op {E-C}!
puur omdat ze verplicht zijn dit jaar, zich weer in te zetten voor campzone

Achter de schermen zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor dit jaar. En als het goed is kun jij, Floks, ook weer achter die schermen komen!

Old Post 17-03-2010 14:35
=TG=Webster
=TG= Mascotte

Registered: Jun 2007

{E-C} Ofc.

Old Post 14-04-2010 17:33
=TG=Webster is offline Click Here to See the Profile for =TG=Webster Click Here to Email =TG=Webster Find more posts by =TG=Webster Edit/Delete Message Reply w/Quote
[FF]rambi
ra ra rambi

Registered: Sep 2002

quote:
Originally posted by {E-C} Karlo

Achter de schermen zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor dit jaar. En als het goed is kun jij, Floks, ook weer achter die schermen komen!

floks achter de schermen???

eerder ervoor

beware of your beer supply

Old Post 15-04-2010 16:49
[FF]rambi is offline Click Here to See the Profile for [FF]rambi Click Here to Email [FF]rambi Find more posts by [FF]rambi Edit/Delete Message Reply w/Quote
Floks
<------

Registered: Jan 2002

en bedankt

Old Post 16-04-2010 17:01
Floks is offline Click Here to See the Profile for Floks Click Here to Email Floks Find more posts by Floks Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 04:20 . Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page

Forum Jump:

Forum Rules: