GameParty Netwerk:

CampZone 2010 Forum > Forum Index > CampZone > Camp Stuff > Caravan gezocht?
  Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
[cd~]DiemanD
Junior GPN'er

Registered: Jan 2009

Caravan gezocht?

De planning is om dit jaar ook weer te gaan dus ben nu op zoek naar een caravan.

Hoeft niet veel te zijn, als het maar mag rijden en kan rijden. De rest kan ik zelf nog wel fixen. Mocht iemand nog iets hebben of weten, geef dan even een reply

Budget... Ik ben student 8-)

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 22-02-2010 22:03
[cd~]DiemanD is offline Click Here to See the Profile for [cd~]DiemanD Click Here to Email [cd~]DiemanD Find more posts by [cd~]DiemanD Edit/Delete Message Reply w/Quote
[GZR]PvMeegen
GZR Manager/DJ

Registered: Nov 2006

Houdt ook ff rekening met je rijbewijs.
Zoland de caravan inclusief maximaal laadvermogen niet zwaarder is dan ledig gewicht trekkend voertuig volstaat rijbewijs B

Is de caravan inclusief maximaal laadvermogen zwaarder dan ledig gewicht trekkend voertuig moet je rijbewijs E hebben.
Als de totale combinatie (caravan + trekkend voertuig) zwaarder is dan 3500 KG moet je ook rijbewijs E hebben.
Is de totale massa van de combinatie zwaarder dan 5000Kg moet je het groot rijbewijs hebben.

Succes met zoeken verder.

Old Post 23-02-2010 06:26
[GZR]PvMeegen is offline Click Here to See the Profile for [GZR]PvMeegen Click Here to Email [GZR]PvMeegen Visit [GZR]PvMeegen's homepage! Find more posts by [GZR]PvMeegen Edit/Delete Message Reply w/Quote
Madshark
Diehard GPN'er

Registered: Nov 2000

Check regelmatig marktplaats. Daar staan soms erg goede caravans die gratis af te halen zijn.

Letwel dat je even een onderscheid maakt tussen de niet onderhouden rijdende sloopkrotten en de prima net onderhouden gezinscaravan op leeftijd, deze laatste worden meestal (bijna) gratis aangeboden omdat men stopt met kamperen of intussen een nieuwe caravan gekocht hebben.

Op bijna duwafstand van het CZ terrein is overigens een goede stalling te vinden mocht je hem na CZ daar willen stallen.

Old Post 28-02-2010 14:28
Madshark is offline Click Here to See the Profile for Madshark Click Here to Email Madshark Find more posts by Madshark Edit/Delete Message Reply w/Quote
[cd~]DiemanD
Junior GPN'er

Registered: Jan 2009

Dat rijbewijs zit wel goed, mocht het zo zijn dat ik er zelf niet mee mag rijden dan weet ik nog wel mensen die het wel doen (met een beetje motivatie)

Over die marktplaats tip, ik zal nog eens kijken Dankje

Old Post 14-03-2010 15:47
[cd~]DiemanD is offline Click Here to See the Profile for [cd~]DiemanD Click Here to Email [cd~]DiemanD Find more posts by [cd~]DiemanD Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 04:19 . Post New Thread    Post A Reply
  Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page

Forum Jump:

Forum Rules: