GameParty Netwerk:

CampZone 2010 Forum > Forum Index > CampZone > CampZone Poll > Pinnen, chippen, creditcard, prepaid of gewoon contant
Hoe wil jij graag betalen op CampZone 2010?
Contant. Beviel me goed.
Muntjes. Ben zo vaak in de kroeg te vinden, ik weet niet beter.
Pasjes systeem. Het kost mij geen extra moeite en als ik hiermee CampZone help te verbeteren, graag.
Ik geef er totaal niets om.
View Results [Edit Poll (moderators only)]
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
oOz
The Party en CampZone mens...

Registered: Aug 2002

Pinnen, chippen, creditcard, prepaid of gewoon contant

CampZone 2009 was het jaar dat er eindelijk weer contant betaald kon worden. Voor vele was dit een opluchting, maar sommige mensen verlangden terug naar de prepaid periode. Voor ons als organisatie kunnen wij meer voor jullie betekenen zodra er met een pasjes systeem gewerkt zou worden, maar natuurlijk vonden wij het ook fijner om niet steeds naar de entree te hoeven lopen als pasje weer eens leeg was.

Wij zouden graag van jullie willen weten hoe jullie het liefst willen betalen en of jullie eventueel het pasjes systeem terug zouden willen hebben.

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 23-01-2010 15:49
oOz is offline Click Here to See the Profile for oOz Click Here to Email oOz Find more posts by oOz Edit/Delete Message Reply w/Quote
W4rguy
Digital Investigator

Registered: Nov 2006

Ik wil wel contact betalen, maar een pin-automaat of iets zou wel handig zijn (A)

Old Post 23-01-2010 17:56
W4rguy is offline Click Here to See the Profile for W4rguy Click Here to Email W4rguy Visit W4rguy's homepage! Find more posts by W4rguy Edit/Delete Message Reply w/Quote
Floks
<------

Registered: Jan 2002

ik mag niet voten

quote:

You do not have permission to access this page. This could be due to one of several reasons:
1.You do not have permission to access the page that you were trying to. Are you trying to edit someone else's post or trying to access administrative features? Check that you are allowed to perform this action in the Forum Rules.
2.If you are trying to post, the administrator may have disabled your account, or it may be awaiting activation.

Old Post 23-01-2010 18:49
Floks is offline Click Here to See the Profile for Floks Click Here to Email Floks Find more posts by Floks Edit/Delete Message Reply w/Quote
[FF]rambi
ra ra rambi

Registered: Sep 2002

lololololol

het zal floks ook weer niet overkomen

Old Post 23-01-2010 18:52
[FF]rambi is offline Click Here to See the Profile for [FF]rambi Click Here to Email [FF]rambi Find more posts by [FF]rambi Edit/Delete Message Reply w/Quote
Dark_matter
Cutie Demon

Registered: Feb 2004

Re: Pinnen, chippen, creditcard, prepaid of gewoon contant

quote:
Originally posted by oOz
Voor ons als organisatie kunnen wij meer voor jullie betekenen zodra er met een pasjes systeem gewerkt zou worden

ik zou graag voorbeelden willen horen
als een van die voorbeelden ook maar klinkt als "grotere diversiteit wat je zou kunnen kopen ermee" vote ik al snel op pasje

anders ben ik al snel bang dat ik ga roepen "moet ik alweer naar de entree om iemand lastig te vallen, alsof die entree er meer op zit te wachten dat ik langskom dan dat ik met me lege pasje kom opdagen "

Old Post 23-01-2010 21:31
Dark_matter is offline Click Here to See the Profile for Dark_matter Click Here to Email Dark_matter Find more posts by Dark_matter Edit/Delete Message Reply w/Quote
[BI]Leandres
[BI] Crew Member

Registered: Jul 2004

absoluut contant.

wellicht een mogelijkheid om op campzone geld te pinnen, hoe dit beveiligings technisch eruit zou moeten komen te zien; geen idee.

Old Post 24-01-2010 11:16
[BI]Leandres is offline Click Here to See the Profile for [BI]Leandres Click Here to Email [BI]Leandres Visit [BI]Leandres's homepage! Find more posts by [BI]Leandres Edit/Delete Message Reply w/Quote
[CBJ]chaser
Gek der gekken

Registered: Jun 2001

Tja eeen pasjes systeem heeft heel veel voordelen voor de org

Maar voor de bezoekers zie ik toch meer voordelen in contant betalen

Kan het niet allebei?
Dat je bijvoorbeeld als je betaald met het pasje dat alles 10% goedkoper is om te stimuleren dat iedereen het pasje gebruikt

En dan kan iedereen die heel sporadisch wat koopt toch contant betalen

Old Post 24-01-2010 12:40
[CBJ]chaser is offline Click Here to See the Profile for [CBJ]chaser Click Here to Email [CBJ]chaser Find more posts by [CBJ]chaser Edit/Delete Message Reply w/Quote
[BI]Leandres
[BI] Crew Member

he-le-maal geen slecht idee !

Old Post 24-01-2010 13:03
[BI]Leandres is offline Click Here to See the Profile for [BI]Leandres Click Here to Email [BI]Leandres Visit [BI]Leandres's homepage! Find more posts by [BI]Leandres Edit/Delete Message Reply w/Quote
[PWN]GeniusDex
GEPWNAGE

Registered: Feb 2003

Het grote nadeel aan contact geld is dat dat opraakt. Het voordeel van de pasjes is dat je via de pinautomaten die er toch al staan ook direct geld op je pasje kunt pinnen, en dat is imo toch wel erg fijn.

Old Post 24-01-2010 13:24
[PWN]GeniusDex is offline Click Here to See the Profile for [PWN]GeniusDex Click Here to Email [PWN]GeniusDex Visit [PWN]GeniusDex's homepage! Find more posts by [PWN]GeniusDex Edit/Delete Message Reply w/Quote
white_panther
toezichtho(ud)er

Registered: Jun 2001

ik denk dat je met een pasjes systeem misschien wel kunt opwaarderen via pin, een geld automaat zal niet echt haalbaar zijn, omdat die dingen meestal vast in de vloer/bodem gemaakt moeten worden.

maar misschien idd een combi van beide, een soort pin idee maar dan met eigen pasjes en contant.

Old Post 24-01-2010 13:25
white_panther is offline Click Here to See the Profile for white_panther Click Here to Email white_panther Visit white_panther's homepage! Find more posts by white_panther Edit/Delete Message Reply w/Quote
=TDF=Handdoek
Senior GPN'er

Registered: May 2008

het muntjes idee is aardig. maar wat doe je met de muntjes die je overhoud?. het liefst contant. maar idd een pinautomaat ergens op het terein zou handig zijn

Old Post 24-01-2010 14:29
=TDF=Handdoek is offline Click Here to See the Profile for =TDF=Handdoek Click Here to Email =TDF=Handdoek Find more posts by =TDF=Handdoek Edit/Delete Message Reply w/Quote
[T@C]Hennie-M
T@C Field Admin

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by white_panther
ik denk dat je met een pasjes systeem misschien wel kunt opwaarderen via pin, een geld automaat zal niet echt haalbaar zijn, omdat die dingen meestal vast in de vloer/bodem gemaakt moeten worden.

maar misschien idd een combi van beide, een soort pin idee maar dan met eigen pasjes en contant.

Op een festival zie je ook eigenlijk altijd een container staan waar een pinautomaat in verwerkt zit.
Ga maar eens zo'n container verplaatsen

Old Post 24-01-2010 16:03
[T@C]Hennie-M is offline Click Here to See the Profile for [T@C]Hennie-M Click Here to Email [T@C]Hennie-M Find more posts by [T@C]Hennie-M Edit/Delete Message Reply w/Quote
Goof
Senior GPN'er

Registered: Oct 2002

http://www.hancoatm.co.uk/nl/index.php?page=home

http://www.neoweb.nl/forum2/index.php?topic=2181.0

Old Post 24-01-2010 18:26
Goof is offline Click Here to See the Profile for Goof Click Here to Email Goof Find more posts by Goof Edit/Delete Message Reply w/Quote
Killzone360
Junior GPN'er

Registered: Aug 2009

Chipknip? Gewoon ergens een oplaadautomaat knallen en chippen geblazen. Meeste studenten gebruiken dat al en het is heel makkelijk imo .

Old Post 25-01-2010 01:20
Killzone360 is offline Click Here to See the Profile for Killzone360 Click Here to Email Killzone360 Find more posts by Killzone360 Edit/Delete Message Reply w/Quote
[LL]Koelkastmagneet
Legolan

Registered: Feb 2007

Chipknip zou geweldig kunnen zijn. Ware het niet dat het in mijjn ervaring gewoon te vaak niet werkt.

Op mijn laatste opleiding moest ook alles met chip knip. Ze waren dan wel zo aardig om een aantal oplaad punten neer te hangen. Echter werden bij vele de pas geweigerd, terwijl bij de bank ik de stad ze het wel deden.

Ook bij het betalen was het maar hopen of de chip gepakt werd. Op een gegeven moment sta je in de rij je chip al een beetje op te poetsen en als de pas dan de betaalautomaatunit in ging op een bepaalde manier vast houden een aandrukken, omdat de slagingskans dan het grootst was.

TL;DR: Chipknip werkt ook niet ideaal.

Zelf gestemd voor cash. Geldautomaten worden ook neergezet op evenementen.

Haat munten, heb nog genoeg van kroegen die al jaren niet meer bestaan. Ook vaak onduidelijk wat je nou precies betaald voor wat je bestelt.

Pasjes: Lastig bij te houden hoeveel je nog precies hebt, en vaak geen mogelijkheid tot leegmaken van pas tegen teruggave van geld. Hierdoor net als bij munten vaak meer geld kwijt dan soms gewenst.

Maar ik zie wel wat het dit jaar wordt, en leg me daar wel bij neer.

Old Post 25-01-2010 10:44
[LL]Koelkastmagneet is offline Click Here to See the Profile for [LL]Koelkastmagneet Click Here to Email [LL]Koelkastmagneet Visit [LL]Koelkastmagneet's homepage! Find more posts by [LL]Koelkastmagneet Edit/Delete Message Reply w/Quote
DJCommy
Toezicht TP & CZ10

Registered: Jun 2009

Leuk idee voor CZ2010, als er gewoon met contant betaald gaat worden dan word ik wel PinBob

(Iedereen die wilt pinnen rijd lekker mee naar de stad)

Old Post 25-01-2010 12:14
DJCommy is offline Click Here to See the Profile for DJCommy Click Here to Email DJCommy Visit DJCommy's homepage! Find more posts by DJCommy Edit/Delete Message Reply w/Quote
smuggler
fungamer

Registered: Jun 2003

ik ben makkelijker gaan uitgeven sinds ik geen pasje nodig heb

Old Post 25-01-2010 14:39
smuggler is offline Click Here to See the Profile for smuggler Click Here to Email smuggler Find more posts by smuggler Edit/Delete Message Reply w/Quote
Dark_matter
Cutie Demon

Registered: Feb 2004

quote:
Originally posted by smuggler
ik ben makkelijker gaan uitgeven sinds ik geen pasje nodig heb

dat is zeker waar bij mij

is dat ook zo bij andere campzoners ?

Old Post 25-01-2010 15:38
Dark_matter is offline Click Here to See the Profile for Dark_matter Click Here to Email Dark_matter Find more posts by Dark_matter Edit/Delete Message Reply w/Quote
[BI]Leandres
[BI] Crew Member

Voor mij geldt dat zeker!

Dit is de eerste campzone dat ik stapels food gekocht heb. Maar dat komt vooral door het extreem goede döner kebab van Tour de Kebab.

Old Post 26-01-2010 15:39
amunnra2
WAT#A'mun

Registered: Jul 2007

Doe mij maar contant

Gewoon even naar de dichtsbijzijnde geld uit de muur-o-matic als het op is... dan weet je in ieder geval wanneer het weer tijd is om geld van je rekening te plunderen

Old Post 26-01-2010 19:39
amunnra2 is offline Click Here to See the Profile for amunnra2 Click Here to Email amunnra2 Find more posts by amunnra2 Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 04:17 . Post New Thread    Post A Reply
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page

Forum Jump:

Forum Rules: