GameParty Netwerk:

CampZone 2010 Forum > Forum Index > CampZone > Social > Waar kom je vandaan
Waar kom je vandaan?
Noord-Holland noord
Noord-Holland zuid
Flevoland
Zuid Holland noord
Zuid Holland zuid
Utrecht stad en omstreken
Utrecht overig
Schouwen Duiveland en Tholen
Walcheren, N- en Z- Beveland
Zeeuws Vlaanderen
Friesland
Groningen stad en omstreken
Groningen overig
Drenthe
Overijssel West
Overijssel Oost (Twente)
Gelderland noordwest
Gelderland oost (Achterhoek)
Gelderland zuidwest (rivierengebied)
Midden- en west-Brabant
Noordoost Brabant
Zuidoost Brabant
Noord Limburg
Midden Limburg
Zuid Limburg
België
Duitsland
Anders, namelijkl?
View Results [Edit Poll (moderators only)]
Pages (5): [1] 2 3 » ... Last »   Last Thread   Next Thread
Author
Thread Post New Thread    Post A Reply
[GP]RagingR2
[Geek Pride!]

Registered: Jul 2004

Waar kom je vandaan

Ik haal het kaartje van Nederland maar weer eens uit de kast.
Waar komen de Campzone bezoekers vandaan?

Last edited by [GP]RagingR2 on 14-01-2009 at 19:26

Report this post to a moderator | IP: Logged

Old Post 14-01-2009 19:21
[GP]RagingR2 is offline Click Here to See the Profile for [GP]RagingR2 Click Here to Email [GP]RagingR2 Visit [GP]RagingR2's homepage! Find more posts by [GP]RagingR2 Edit/Delete Message Reply w/Quote
GF Skyline
Good Fellas

Registered: Jan 2005

drenthe

Old Post 14-01-2009 19:33
GF Skyline is offline Click Here to See the Profile for GF Skyline Click Here to Email GF Skyline Visit GF Skyline's homepage! Find more posts by GF Skyline Edit/Delete Message Reply w/Quote
[MN]Fauna
Meldersnet Crew

Registered: Jun 2002

Kun je niet beter de provincies samenvoegen?

Old Post 14-01-2009 19:40
[MN]Fauna is offline Click Here to See the Profile for [MN]Fauna Click Here to Email [MN]Fauna Visit [MN]Fauna's homepage! Find more posts by [MN]Fauna Edit/Delete Message Reply w/Quote
[GP]RagingR2
[Geek Pride!]

Had ik ook kunnen doen.
Maar ik vind het wel grappig om het iets gedetailleerder te kunnen zien, en bovendien had ik dit kaartje nog van vorig jaar.

Verder kom ik dus uit Oss, noord-oost Brabant dus.

Ik ben zo blij, blij, blij, dak in Oss gebore zij.

Old Post 14-01-2009 19:54
[GP]RagingR2 is offline Click Here to See the Profile for [GP]RagingR2 Click Here to Email [GP]RagingR2 Visit [GP]RagingR2's homepage! Find more posts by [GP]RagingR2 Edit/Delete Message Reply w/Quote
Sven Verschoor
Official GPN Namek

Registered: Feb 2005

Noord-Holland Noord

Old Post 14-01-2009 19:55
Sven Verschoor is offline Click Here to See the Profile for Sven Verschoor Click Here to Email Sven Verschoor Visit Sven Verschoor's homepage! Find more posts by Sven Verschoor Edit/Delete Message Reply w/Quote
[GP]RagingR2
[Geek Pride!]

Roep gerust ook een plaatsnaam.

Ik mocht maximaal 30 poll-opties toevoegen, maar toch wel leuk om te weten.

Old Post 14-01-2009 19:57
EvilGhost
-]Geeks Inside[-

Registered: Jul 2008

Nee, m.b.v. van dat kaartje kan iedereen prima zien waar wat ligt en weten we straks nog beter waar iedereen vandaan komt.

Ik kom uit Dordrecht (Zuid-Holland Zuid).

Maar kan er geen kaartje gemaakt worden aan de hand van inschrijvingen? Je moet toch al een woonplaats opgeven als je je inschrijft dus moet het mogelijk zijn om een kaart te maken. Dan kan het zelfs nog preciezer, dan doen we het op stad/dorp. Mocht het veel werk zijn, zou ik eventueel wel willen helpen.

Old Post 14-01-2009 19:58
EvilGhost is offline Click Here to See the Profile for EvilGhost Click Here to Email EvilGhost Find more posts by EvilGhost Edit/Delete Message Reply w/Quote
[GP]RagingR2
[Geek Pride!]

quote:
Originally posted by EvilGhost
Maar kan er geen kaartje gemaakt worden aan de hand van inschrijvingen? Je moet toch al een woonplaats opgeven als je je inschrijft dus moet het mogelijk zijn om een kaart te maken. Dan kan het zelfs nog preciezer, dan doen we het op stad/dorp. Mocht het veel werk zijn, zou ik eventueel wel willen helpen.

Hm, das een goeie. Op zich wel leuk om te maken: kunnen we wel eens proberen. Alleen krijg je een probleem als er veel mensen uit dezelfde plaats komen. Zet je dan een grotere stip neer? Of meerdere stippen heel dicht bij elkaar...
En ik zou dat eigenlijk pas doen als de inschrijvingen gesloten zijn, anders raak je het overzicht kwijt. Als mensen op "betaald" gezet worden kan de volgorde in de inschrijvingslijst geloof ik weer veranderen...

Hier overigens vast een link naar het zelfde topic maar dan uit 2006 . Kun je zien wat de resultaten meestal ongeveer zijn. Ben benieuwd of het dit jaar weer ongeveer in die buurt komt.

Old Post 14-01-2009 20:06
EvilGhost
-]Geeks Inside[-

Anders gewoon voorlopig alleen mensen die betaald hebben op de kaart zetten. Anders zal ik daar binnenkort wel mee beginnen .

Old Post 14-01-2009 20:30
EvilGhost is offline Click Here to See the Profile for EvilGhost Click Here to Email EvilGhost Find more posts by EvilGhost Edit/Delete Message Reply w/Quote
TheDuke
GPN Crewlid

Registered: Dec 2005

Utrecht stad en omstreken, maar dan gewoon de stad

Old Post 14-01-2009 20:37
TheDuke is offline Click Here to See the Profile for TheDuke Click Here to Email TheDuke Find more posts by TheDuke Edit/Delete Message Reply w/Quote
[GZR]Navlim
Gamezone Crew

Registered: Feb 2006

Grave, vlak bij Oss

Old Post 14-01-2009 20:59
[GZR]Navlim is offline Click Here to See the Profile for [GZR]Navlim Click Here to Email [GZR]Navlim Visit [GZR]Navlim's homepage! Find more posts by [GZR]Navlim Edit/Delete Message Reply w/Quote
reefclaw
gamer with a life ;)

Registered: May 2007

Tilburg

Old Post 14-01-2009 21:33
reefclaw is offline Click Here to See the Profile for reefclaw Click Here to Email reefclaw Visit reefclaw's homepage! Find more posts by reefclaw Edit/Delete Message Reply w/Quote
Sven Verschoor
Official GPN Namek

quote:
Originally posted by [GP]RagingR2
Roep gerust ook een plaatsnaam.

Ik mocht maximaal 30 poll-opties toevoegen, maar toch wel leuk om te weten.

Heemskerk

Old Post 14-01-2009 21:35
Sven Verschoor is offline Click Here to See the Profile for Sven Verschoor Click Here to Email Sven Verschoor Visit Sven Verschoor's homepage! Find more posts by Sven Verschoor Edit/Delete Message Reply w/Quote
Yankovic
Junior GPN'er

quote:
Originally posted by EvilGhost

Zegt het woord privacy je iets?

Old Post 14-01-2009 21:41
Yankovic is offline Click Here to See the Profile for Yankovic Click Here to Email Yankovic Find more posts by Yankovic Edit/Delete Message Reply w/Quote
EvilGhost
-]Geeks Inside[-

Heb jij al gekeken op de inschrijflijst? Als je daar willekeurig mensen aanklikt zul je daar vaak een woonplaats zien (bijvoorbeeld Groningen, Rotterdam, Oirschot, etc.). Bij sommige mensen zie je dat deze informatie niet zichtbaar is (die kiezen ervoor om het onzichtbaar te houden).

Ik ben nu bezig om een lijst te maken van alle mensen die op die lijst staan, die betaald hebben en waar ze wonen. Ik heb hier een aantal "trucjes" voor om het ook makkelijk te houden bij grotere aantallen. Ik zal uiteindelijk alleen een lijst publiceren hoeveel mensen er in een provincie en/of woonplaats wonen. Ook zal ik een kaart gaan maken. Daarnaast zal ik ook aangeven hoeveel mensen dit verborgen houden.

Enkele problemen van mijn systeem is dat het veel werk is en dat mensen die hun woonplaats eerst verborgen hielden het later zichtbaar kunnen maken. Ook krijgen we straks meer mensen in de lijst door elkaar die betaald hebben die ik dus wel en niet heb doorgenomen. Hiervoor heb ik verzonnen om bij te houden wanneer er voor een bepaalde dag geen nieuwe mensen bij kunnen komen.

Voorbeeld: Ik zie dat er geen onbetaalde inschrijvingen zijn voor 6 januari. Dan zorg ik dat ik alle betaalde inschrijvingen voor 6 januari heb gedaan en zet ik ergens neer dat ik die datum niet meer hoef te doen.

Als ik alles regelmatig bij hou, zou het relatief weinig werk moeten zijn .

Zijn er nog suggesties voor dingen die ik beter kan doen?

Old Post 14-01-2009 22:07
Ta gamer
Yeeaahhh!!

Registered: Dec 2004

twente

Old Post 14-01-2009 22:07
Ta gamer is offline Click Here to See the Profile for Ta gamer Click Here to Email Ta gamer Visit Ta gamer's homepage! Find more posts by Ta gamer Edit/Delete Message Reply w/Quote
Stefan
-

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by [GP]RagingR2
Had ik ook kunnen doen.
Maar ik vind het wel grappig om het iets gedetailleerder te kunnen zien, en bovendien had ik dit kaartje nog van vorig jaar.

Verder kom ik dus uit Oss, noord-oost Brabant dus.

Ik ben zo blij, blij, blij, dak in Oss gebore zij.

Ik ben geboren in Utrecht (stad), en woon er nog steeds!

Heb je ook een linkje naar de thread van vorig jaar waar je naar verwijst?

Old Post 14-01-2009 22:54
Stefan is offline Click Here to See the Profile for Stefan Click Here to Email Stefan Visit Stefan's homepage! Find more posts by Stefan Edit/Delete Message Reply w/Quote
Maarten Jalink
Crew | Moddereter

Registered: Aug 2002

Het is "Waar kom je weg!" (lees: Groningen!).

Maar ik kom niet naar CampZone

Old Post 14-01-2009 23:19
Maarten Jalink is offline Click Here to See the Profile for Maarten Jalink Click Here to Email Maarten Jalink Visit Maarten Jalink's homepage! Find more posts by Maarten Jalink Edit/Delete Message Reply w/Quote
[GZR] Dj Line
Gamezone Radio Crew

Registered: Feb 2006

Sint Anthonis ( vlakbij boxmeer )

Old Post 14-01-2009 23:19
[GZR] Dj Line is offline Click Here to See the Profile for [GZR] Dj Line Click Here to Email [GZR] Dj Line Visit [GZR] Dj Line's homepage! Find more posts by [GZR] Dj Line Edit/Delete Message Reply w/Quote
THE_PEST =BTTD=
Gamezone Crew

Registered: Nov 2005

Ik kom uit Sittard ( Zuid-Limburg )

Old Post 15-01-2009 00:28
THE_PEST =BTTD= is offline Click Here to See the Profile for THE_PEST =BTTD= Click Here to Email THE_PEST =BTTD= Visit THE_PEST =BTTD='s homepage! Find more posts by THE_PEST =BTTD= Edit/Delete Message Reply w/Quote
All times are GMT. The time now is 04:26 . Post New Thread    Post A Reply
Pages (5): [1] 2 3 » ... Last »   Last Thread   Next Thread
Show Printable Version | Email this Page

Forum Jump:

Forum Rules: